Länge sen?

Det var ju ett tag sen jag bloggade.. Det är för att jag har så mycket att göra just nu. Nu i Maj är jag upptagen hela tiden typ. Läxor och prov, genrep till dansen, tio dansshower, vårbal, tokroligadagen och massa saker jag inte orkar rabbla upp. Nu när det är såhär så känner jag att bloggningen kommer efter allt annat. Det är därför det har varit så dålig update från mig. Men jag ska försöka slänga in lite inlägg då och då. Det kommer inte gå så bra meen, aja. Ni får liksom stå ut. Och sen kommer ju Juni och den 10:onde slutar ju vi. Yaaay! :D I sommar ska jag typ på ridläger, till Spanien, Göteborg, Skåne och Norrland. Grönan också såklart. ;) Haha, men det är det typ som är bestämmt. Längtar otroligt mycket till sommaren 2011. ^^
Kommer ett till inlägg snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback