Rebecca Lysholm.

Världens lökigaste bild, men ville bara säga att jag älskar den här tjejen så grymt mycket. Jag har kännt henne i typ en månad och ändå kan jag prata med henne och hon förstår. Vi har redan underbara minnen och jag är säker på att vi kommer skaffa fler. Jag är så grymt glad för att jag träffade dig. Du betyder verkligen grymt mycket. Just nu när jag behöver nån som förstår hur jag känner och mår. Vi har mycket gemensamt och vi har lite av samma problem. Du hjälper mig igenom det här och jag älskar dig för det och för den du är. Du och jag genom eld och vatten. Jag älskar dig Rebecca Lysholm.




Kommentarer
Postat av: rebecca

svar: jag älskar dig också baby. Du betyder så himla mycket för mig. kommer alltid finnas här för dig..! puss <3

2011-05-08 @ 14:00:32
URL: http://rebeccalysholms.blogg.se/
Postat av: rebecca

svar: även om du skrev "ta bort" så stalkar du mig ändå, för man stalkar de man älskar! :D <3

2011-05-10 @ 08:24:02
URL: http://rebeccalysholms.blogg.se/
Postat av: eric!

tagga bruden, hon e min!

2011-05-12 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback