Valborg in Djursholm.

Första gången jag typ inte firar Vaborg vid kvarnis, för idag drar jag, Felicia och Linda till Baracuda i Djursholm och träffar alla underbart efterlängtade människor! Har saknat er så jävla mycket, älskar er och det kommer blir så jävla underbart att träffa er ikväll! Här kommer några av mina älsklings tjejer som jag skulle kunna dö för.. Allt för er.
Sophia Mannerfelt - Du är nog världens underbaraste och skönaste person. Te quiero!



Nicolina Abaas - Jag skulle kunna dö för dig Nicolina, du är helt underbar och när vi träffas så gör du min dag till den bästa på länge. Hade inte klarat att leva i den här världen om inte jag hade träffat dig. Du är guld värd för mig.



Maria Perelygina - Den finns inga ord, det finns inga tecken, det finns inget sätt att visa dig. Jag bara vet att det var meningen för mig att jag skulle träffa dig. Att jag skulle få träffa en ängel. Jag älskar dig. Alltid.



Elin Isaksson - Jag saknar alla minnen, jag saknar alla ord, jag saknar meningen med livet, jag saknar dig!



Andrea Kallström - Du är bara helt galen, helt galet söt, helt galet gullig, helt galen liksom. Du är alltid galet glad, du är alltid galet rolig. Du är galen, och det är därför jag älskar dig. För du är den du är, du är min Dea.


Jag hoppas verkligen att ni förstår hur mycket ni betyder för mig, nej, vi kanske inte träffas varje dag och vi kanske inte ses så ofta, men det är nog därför jag älskar er så mycket som jag gör. För när jag väl träffar er mår jag så jävla bra. Jag mår bra av er, ni får mig att må bra. Ni gör mig lycklig, nu gör mig till mig tjejer. Ni betyder obeskrivligt mycket för mig. Jag älskar er. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback