Abercrombie in my ♥

Min mammas Bästa vän ska till New york nästa helg. Hon har två barn som är 11 och 13 år gammla. Dom vill ju såklart ha kläder från abercrombie och då ska deras mamma köpa det till dom. haha, Men min mamma köpte kläder till dom när hon var i U.S.A och London så därför ska deras mamma köpa till mig som mamma betalar sedan. Lite komplicerat att skriva. Men då har iallafall min mamma sagt att jag kan få en klänning och kanske en jacka därifrån. Så jag har satt ihop ett litet collage från abercrombie med en jacka, klänning, blus och bikini som jag vill ha. Bikinin och tröjan måste jag betala själv tyvär. hehe..



GULLIGT! Vill så ha! Jag sa ju att blommigt och beige är poppis i år. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback