Shoes, shoes, shoes. OMG! Shoes! ♥

This shoes rule..



This shoes suck..





Haha, tog lite inspiration från låten "Shoes". Haha! Men såhär tycker jag iaf. Att dom över är sjuukt snygga med kilklack färgen ser ful ut men den är snyggare i affären (har provat dom!). Och dom där nere är ju väldigt poppis. Men jag gillar liksom inte modellen på någon av dom. Den som jag la upp va okej och inte så fula. Förresten så kanske jag ska få dom överst av mammi. Hoppas jag iaf! :) Nu ser jag på Solsidan.






Kommentarer
Postat av: Lisen

"these shoes rule. these shoes suck."

hahahah kommer du ihåg den där tjejen som typ dansade??? :P <3

2011-03-13 @ 20:57:17
URL: http://lisenfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback