Trött.. ♥

Hej bloggen! Kom hem för en stund sedan. (typ en och en halv timme?) Jag har suttit vid datorn och kollat runt lite. Jag är så sjuukt trött. :P Ska nog plugga lite nu och vila. Har balett senare ikväll, som jag hoppas att jag orkar gå på. Förlåt för min dåliga uppdatering. Den suger! Men det är så att det är mycket i skolan, och efter skolan är jag ledig 1 av 5 dagar. Dans tre gånger och så ridning en. Kompisar går ju också före bloggningen. Men jag ska försöka så gott jag kan. Tråkigt inlägg så här kommer lite bilder på på vilka smink produkter jag använder när jag ska till skolan.



Till basen så tog jag bara concealer och puder. Borstarna kommer
från make up store. faundationborsten har inget nummer och puder-
borstens nummer är 357.



Ögonfransarna böjde jag bara med ögonfransböjare (Åhléns)
och tog på maskara på överfransarna. (Inte under)



Sen tog jag ett random läppglans.





Kommentarer
Postat av: D E S S I - modeblogg

Annaa!! Undrar vart du köpte din concealer ifrån? för jag typ letar efter en sån ;)

2011-03-13 @ 15:05:47
URL: http://chickitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback